hett-hott-hitthitthotthott.

Idag är det varmt.
Men jag kan inte sitte uta för jag brände mig igår.
Med tanke på att jag har noll pigment i min kropp är jag nästan lite stolt.
Jag fick dock hjälp av en sololja.
Extra reflektion, you know.

Idag hade jag prov.
I spanska.
Jag kan verkligen ingenting.
Men jag kanske ska läsa om kursen nästa år.
Med bästabästabästa läraren någonsin.
På tal om min nuvarande Pino.
Mitt under mitt prov sa han till mig att han skulle dricka vatten, sen springer han ut ur klassrummet, rusar genom korridoren, öppnar dörren, kommer tillbaka, och pustar ut.
Och när jag var klar sörjde jag mitt dåliga slutbetyg och sedan gjorde jag en sniken sak.
Och skrattade.
"Har Pino kommit in med ett prov?"
"Hm, ja han kom in och viftade med ett papper iallafall..."


Förövrigt har jag nog slutat skolan nu.
Fast jag har 4 inlämningar kvar.
På måndag kommer jag ha det bra.
Hej träskor!

Dagens låt: Cute is what we aim for- Teasing to Please

This is a hint that you take
And you pull and you find a way out of what you got yourself into
But when you try

But when you try to get out you'll never find
That most definitely I will be attracted to you
If you pick my left side
Because you know how we do, we do

//Elin

Kommentarer
Postat av: fiya

Jag hejar på dig, som alltid. (Bestämde när jag läste att jag skulle skriva det... men nu kommer jag inte ihåg varför. Men det var nån tankegång där som ledde till det.)
Och Cute is always what we aim for. :) Sådetså.
Haha, där fick jag till det.
suck

Postat av: fiya

Tjoho, hinner itne titta in på skolan imrogon för vi åker halv 10. Men vi ses när jag kommer hem :) Hälsa alla om du itne läser dethär för sent. Säg till Nisse och Daniel att höra av sig när dom kommer ner med. Åh, och säg "hej" till din långväga gäst från mig ;D
ringer någongång när jag är mer eller mindre berusad.
AJÖSS:*

2007-06-11 @ 00:09:44
URL: http://fiya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback