Ensam.

Nu är klockan 17.13.
För 12 timmar sen satt vi i bilen på väg till Landvetter för att lämna henne.
Och nu är jag ensam igen.
För en gångs skull var jag inte macho.
Jag höll på att ta fram läsk till maten.
Och jag sa Laurens rum istället för tvrummet.
Två veckor gick fort.
Det känns tomt att vara själv nu.
Det har varit så fruktansvärt roligt.
Nästa sommar ses vi igen.
Och 2011 är det Super Bowl i Arlington.

Midsommar var mysigt.
Knytkalas är det bästa som finns, så är det bara.
Jag gillar att äta tårtor och jordgubbar i överflöd.
Och jag gillar att spela bubblan tills solen går upp.
Men huruvida mina grannar uppskattade de mindre påklädda människorna vet jag inte.


Imorgon måste jag stiga upp tidigt.
Och jag förlängde dagen till 15.
Ibland tänker jag inte.

Nu ska jag äta jordgubbar och gå ut och gå.
Jag måste rensa tankarna.

Dagens låt: Lars Winnerbäck- Elden

Sånt är livet nu, förlåt om jag är bitter och cynisk men du vet hur det kan va
Jag vill ha det som du fast jag vet att du tänker likadant ibland
och vill ha det som jag
Ja det var inte bättre förr men det ska bli bättre framöver
Men nånstans har man iallafall kommit och man vet vad man behöver
Och jag försöker att hålla mig vid ytan allt jag kan fast topparna är högre nu
och dalarna är djupare sen elden försvann, Som du vet

//Elin

Kommentarer
Postat av: Jolie

Usch poch fy vad ledsen jag blev av det läsandet! Fan, till och med jag saknar Lauren och jag har knappt hunnit lära känna henne ju! Men, det kommer kännas tungt utan henne, det kommer det. Saknar dig gumman, måste försöka träffas nu i veckan och hitta på ngt, bor ändå bara ngra meter bort förtillfället. Midsommar var jättekul, även om jag inte orkade så länge, bara så att du vet! Hade bäst gumman! Pusspuss

2007-06-25 @ 15:31:46
Postat av: fiya

OM det inte vore för att jag är en så otroligt SAMLAD och LUGN person, så skulle jag skrikit rakt ut nu.
bah

Postat av: Maria

Hej Elin! Tack för senast:) det var mysigt. Nu vill alla med och hälsa på Lauren nästa sommar! Synd att hon har åkt, hon är verkligen jättego! Vi funderar på att ha en grillfest snart om du vill ta med dig anna o dem och komma! Kraam

2007-06-25 @ 18:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback