En snabbis

Jag har haft en underbar förhelg med syster min. Men lite besviken på mig själv att jag inte shoppade mer än vad jag kunde gjort. Inte mycket föll min i smaken.
Såg tredje Piratfilmen också. Den var bra den. Fick ont i huvudet av ljudnivån bara. Lite tråkigt men fint var det i den nya biosalongen iaf. =)
Sen har jag tagit det lugnt och skönt hela helgen. Varmt och skönt hela tiden. Har hittat mitt favoritställe i trädgården. Mummalainen säger jag bara! Kvällssolen är ju helt underbar!
Har saknat min andra hälft när hon varit och flängt i London men kanske kan säga hej till henne när jag går hem från jobbet vid nio i dag. Skulle vara lite trevligt. Får se om hon är vaken då! =)

Sen kommer BILLY hem på onsdag! Det är ju typ nu! Eller iaf i övermorgon! MUMMALAINEN! Oj vad kul vi ska ha det! Fast skulle vilja att alla där nerifrån kunde komma hit till Uschlehamn men jag kan inte få allt.

I dag har jag redan jobbat men hade inget för mig i kväll så tog ett pass till. Bara hemma en snabbis. Tror att det blir regn och åska i kväll. Men hoppas inte det. Har nog inget kul att berätta tror jag inte. Mer än att det komer blir riktgt kul på lördag! =) Ha det bra! Sväva lugnt! //ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback