ELSA is the shit

Ja, verkligen. ELSA is the shit! Men nu saknas ju L'et. Det är inte så kul.
Men nåt som är förbaskat kul är att jag får träffa Billy den 13 juli! Jippi!  Ska bli hur kul som helst. Och för er som undrar skippar jag Arvikafestivalen. För det första väger Emelie upp ganska mycket och för det andra vill ingen  hänga med mig ändå. Bara inte hennes värdfamilj ändrar sig för femtioelfte gången.

Sen har det varit midsommar.
Lite dålig på att uppdatera men ändå. Hur mysigt som helst!
Människor, mat, folkdräckter, skratt, musik, underliga kortspel, regn, kransar i håret, misommarstång och god dryck. MUMS!
De två i Schweiz hade det inte så tokigt de heller.
Fast hade gärna tillbringat den svenskaste dagen på året med just er!

Sen har jag jobbat, tränat och umgåts med Elin. Även cyklat så jag fått ont i rumpan.

"Regnet det bara öser ner"
finns det en visa som går. Den stämmer verkligen in om jag ska beskriva vädret i Uschlehamn i dag. Men om det nu skulle bli sol skulle alla klaga på att det var för varmt. Det finns inte många männsikor i världen som är nöjda med allt. Alltid är det nåt att klaga på. Jag tränar på att klaga mindre. Tycker att jag lyckats lite iaf. =)

Annars vet jag inte vad som hädner ute i världen. Jag och mor försöker febrilt bli miljonärer på Triss men det går inte så bra än så länge. Men jag vet aldrig vad för trevliga överraskningar som väntar nästa dag. I morgon kommer lönen föresten. Det blir ju kul!

I dag ska jag inte göra nåt. Eller jag ska städa mitt rum igen efter en liten hemsk upplevelse i går som inträffade på mitt golv. Funderar på att sanera hela huset. Iaf mitt rum. Äckligt var det iaf.

Elin kanske tittar förbi en sväng efter hennes jobb. Det ska bli lite kul att prata med henne. Har inte pratat med henne på ett tag live. Eller just det ja. En timma i söndags men det är ju inget. Det händer ju saker hela tiden. Mer eller mindre viktiga. =)

Nu ska jag sanera. Eller nån gång i kväll iaf. Ha det bra och drunkna inte i vattenpölarna. //ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback