Dag 1.

Idag har jag jobbat.
Första riktiga dagen på jobbet.
4 timmar kändes inte alltför jobbigt.
Sedan åkte jag till min rara farfar.
Och det gör ont att se hur han blir äldre.
Men om 3 månader blir han 100.
Idag var han virrig, och satte sig i både baksätet och framsätet.
Men han är rar.
Det är han verkligen.
Och han log spjuveraktigt när pappa frågade om han någonsin hade bytt flickvän.
Hans ögon lyste på tanken om sitt ungdomsliv.
Rara rara farfar.

Imorgon får jag sovmorgon, men jobbar kväll.
Jag vill gärna umgås.
Sommaren försvinner sakta men säkert.
Ring mig.
Gör något.
Men försvinn bara inte.

Förövrigt hörde jag ett bra (?) uttryck.
Jag vill dö, men fan har gett upp och satan han tvekar.

Nu ska jag dricka te och ta vara på sommarkvällen.

Dagens låt: Colin Hay- Overkill

I can't get to sleep
I think about the implications
Of diving in too deep
And possibly the complications

Especially at night
I worry over situations
I know will be alright
It's just overkill

//Elin

Kommentarer
Postat av: therese

Vi kan leka du och jag, jag jobbar också kväll imorn... :)

2007-06-25 @ 22:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback