You had me from hello.

Nu är jag ledig.
Anna och jag plöjde igenom både BJD och Notting Hill, och som alltid beklagade vi oss.
Fast vi sov bort den nästan bästa delen i Notting Hill, oopsidaisies.
Sedan gick hon iväg en stund, vilket jag tycker är trevligt och unnar henne.
Läs mellan raderna, hörni.


De senaste dagarna har jag haft besök av diverse personer.
Det har varit roligt och bör göras oftare.
En del får åka ända från Schweiz för att säga hej.
En del ser jag desto oftare, nästan varje dag.
Och en del behöver hjälp att hitta ut med en bilatlas.

Imorgon ska jag på bio.
Och träffa HottisGottis förhoppningsvis.
Anna med.

JAg har precis kommit ur bastun.
Jag har skrubbat mig med.
Ibland har vi alldeles för mycket dötid på vårt jobb.
Då låter vi fantasin flöda och skena iväg.
Idag resulterade det i en kroppsskrubb bestående av kaffesump, ägg och honung.
Mjuk- svar ja.
Kaffedoftande- svar ja.

Det första jag gjorde imorse var att slå på radion.
Ibland börjar dagarna bra.
Music is love in the search of a word.

Dagens låt: Lasse Lindh- Varje litet steg

Och nu träffar du mig för att lindra ditt dåliga samvete och för att hjälpa mig att ta mig igenom min situation
Men jag vill inte ta mig igenom någonting

Varje litet steg du tar och varje gång som du för
ditt hår från dina ögon på ett sätt som ingen annan riktigt gör
och varje gång som du ler hugger det till i mitt bröst för jag vet att jag aldrig mer kommer få ligga bredvid och drunkna i din hud och kalla dig för min


//Elin


Kommentarer
Postat av: britta

lasse lindh har detd är lilla extra i sina texter måste jag säga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback