Tjotahejtan

I helgen har jag varit i skåneland. Hela familjen var med och vi trängdes i husvagnen. Var även över i Danmark en sväng, men det började regna så vi åkte tillbaka till Svealand.  Men det var mysigt.
Vi tävlade också. Gick bra. Eller iaf hyffsat.
Solen sken på söndagen och det var jätte varm så jag ville inte åka hem. Men bilen rullade iväg ändå. Körde förbi min framtida hemstad. Fast jag sov både på ner och uppvägen. Men det blir nog bra ändå. Längtar dit. Bara jag hittar en lägenhet blir jag glad.
Nån som vet nåt om en fin liten etta i Halmstad? =)

Fast jag längtar nästan ännu mera till 13 - 15 juli! Billy kommer hem. Ska bli underbart.
Synd att så många jobbar bara. Men jag lovar att underhålla min kära vän så mycket det bara går.
Dygnet runt om det skulle vara så.

Sen är det nästan spikat att jag ska till Willys sommarstuga sista helgen i juli. Det skulle vara helt otroligt kul det också! En helg med semester och en underbat vän! Behöver det mellan allt jobb. =)

Hm, sen har det inte hänt så mycket. Eller jo.
Getosten ska flytta till Canada, önskar henne all lycka! =)

Nu ska jag klistra in kort. Då blir nån glad iaf. Ha det bra!
Smält inte bort i den konstiga värmen! /ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback