Strömstad

Ja, nu sitter jag på "internet cafeet".
Det vill säga Willys grannars stuga.
I går anlände jag.
Fick skjuts med båt av systrarna.
Allt var perfekt.
Solen sen men det blåste storm.
Fast lite blåst har inte hindrat mig från att koppla av i underbara skärgården.
I går blev det en lugn kväll men en film som måste ses mer än en gång.
Det tyckte vi iaf.
Men det var mysigt.
Samtalade med Gottis från Emmaboda också.
Hon levde livet och allt var bra!
Skönt att höra.
Men när jag vaknade hade jag ett sms från Elin.
Nån hade snott hennes sovsäck.
Då blev jag arg.
Så gör man inte.
Ajsing bajsing på dig som gjorde det!
Men Elin brukar lösa det mesta.
Tror på dig flickan min!

I dag blev det sovmorgon.
Underbart!
Jag behövde det!
Tog bilen in till Strömstad med Willy.
Fast först var vi tvunga att ta oss till ön bilen står på.
Det var lurigt men Willy är grym på att köra båt!  =)
Väl i den stora staden gick vi och tittade på alla förvirrade norrmän.
De är roliga.
Åt goda pizzor också.
Willy har förensten rätt.
Hur mycket än jag äter måste jag lämna nåt.
Det är hemskt.
Men hon offrade sig och åt upp min alldelles lilla pluttioga bit som var kvar!
Pizzan intalade vi oss att vi förbrännde när vi sprang upp för en backe. =)
Sen köpte vi godis och lite tidningar.

Tilllbaka på Rundö igen blev det bad i havet.
Bildbevis
Det var inte kallt, det var uppfriskande.
Sen blev det myskläder och nu sitter vi här.
En lugn kväll väntar.
Kunde blivit fest i Uschlehamn men jag byter inte bort det här för någonting!
74 och en halv timma ledighet.
Underbart att spendera den med en vän och bara vara.
För det är det vi gör.
Vi bara är och trivs väldigt bra med det. =)

Nu ska vi göra nåt.
Ta det bara lugnt gissar jag.
Ha det bra och sväva lugnt!
//ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback