Sol och bad?

Ja, blir det sol och bad i helgen.
Det är frågan.
Men bada i havet ska jag göra även om det är jätte kallt.
Håller tummarna för att det blir sol också!
Elin åkte till Emmaboda i stället för till Strömstad.
Gottis också.
Men jag tycker om de ändå!
Jag får ju träffa Willy!
Jippi!
Vi ska ha riktigt kul!
Jag ska bara njuta av livet.
Behöver vila upp mig.
Jobbet tär lite på kroppen.
Men inte så mycket som jag trodde.
Skolan börjar närma sig.
Flytten kommer närmare och närmare.
Blandade känslor.
Ska försöka komma hem sista helgen i augusti.
För då kommer nog Billy HEMHEM!
Sen kommar jag tvinga henne komma ner och hälsa på i Halmstad i massor!
Ska först se vilket utbud staden har att erbjuda.
Kanske blir husvagn i höst.
Vad vet jag?
Jag är bara glad att komma bort lite.
Leva livet!
Måste lära mig engelska och bli bra på att läsa böcker.
Det är bara till att träna.
Tränade i dag föresten.
Gick bra! =)

Nu sitter nog Gottis & Elin i tältet.
Om de fick tag i ett vill säga.
De har det kanonmysigt vill jag lova.
Skulle velat hänga med.
Men en helg i Strömstad är helt underbart också!

Jag smiter från stan när det blir festival.
I lilla Ulricehamn.
Sjuhäradsfestivalen.
Tog bussen förbi stranden i dag men såg inget folk.
Det blir nog som det blir.
Men HammerFall ska ju locka hela staden till stranden.
Det tror inte jag men kul att nåt händer iaf.
Sen är det 700 års jubileum också.
Ojojoj, fullt upp i lilla staden som annars brukar vara så lugn.
Förutom vid den lilla lokala pubben med ett planetnamn.

Lars Winnerbäck - Timglas

För trots all tomhet
Trots det timglas som sliter i oss
Ska vi hitta en väg ändå
Ska hitta en plats ändå
Hitta ett hem vi två


Ska packa lite och sen skönhetssömn.
Jobba lite i morgon sen blir det bilen med mor & far.
Ha en mysig helg allihopa!

//ANNA

Kommentarer
Postat av: Madeleine

sitter här och väntar på dig. snart kommer du.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback