Oj

Ja, det har hänt lite de sista dagarna.
Det har blivit sena nätter och en del tidiga mornar också.
Har mini semestern från jobbet.
Helt underbart!
Ska spendera den mesta tiden med Billy!
Kommer inte träffa henne mycket sen.
När jag flyttar.
Om jag nu hittar en lägenhet.
Men det är ett annat problem.
Kan ju inte mer än att söka. =)

I går hade jag och Elin en rolig och lång kväll/natt.
Skulle bloggt ihop men glömde det.
Var väldigt trötta.
Såg filmerna Honey, Josie and the pussycats och Rosa the movie.
Blandade filmer men mycket kommentarer från mig och Elin.
Ahh, ew, NEJ, jaja, skit, jag vill inte se och en hel del andra uttryck anväde vi oss av.
Sen när filmerna lyssnade vi på musik.
Tur att ingen såg oss! Haha!

I kväll blir det nog mys hos Billy.
MUMMALAINEN!
Sen i morgon blir det nog lite party hos Korridorshånglarn.
Kanoners vilken helg det kommer att bli!
Jag ska hålla igen lite bara.

Okej, nu ska jag sy en väska.
Eller åka till Billy.
Fårse vad som händer.
Ha det bra.
Sväva lugnt!
//ANNA



Kommentarer
Postat av: Jolie

Anna,anna,anna, du ska ta det lungt ju! ;P När flyttar du då? Hoppas du hittar lgh, tror vi har fått en nu, hoppas! Puss & Kram

2007-07-14 @ 14:32:50
Postat av: Emelie

hej, min underbara!! väntar otaligt pa ditt mejl, har tänkt att skicka till dig men har ej hunnit. väntar tills jag far ditt.. pussar pa dig!!

2007-07-20 @ 20:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback