Leveranstid: 2-7 arbetsdagar.

Idag har jag spederat mycket pengar på en sak som kan tyckas vara onödig.
Men för mig kommer den bli min bästa vän.
Vi kommer umgås varje dag, vi kommer skratta ihop, vi kommer gråta ihop, vi kommer äta ihop, vi kommer göra allt ihop.
Livet kommer bli så mycket enklare med den i min hand.

Förövrigt kom jag tänka på en mycket lustig händelse.
Det faktum att jag numera kallas klüftan beror inte på min storlek runt bröstkorgen, utan det faktum att jag tydligen har slående likheter med Carolina Klüft.
Att ingen i "Kunt and the gang"-campet gillar Klüft gör mig oroad.
Än mer oroad blir jag när Malva räddar resten från en obehaglig död, genom att döda Klüft.
Iallfall i Petras framtidsvision.

Dagens låt: Emmabodas killgäng med flöjt

Superhjältar
Superhjältar
Superhjältar


Ja det gör de!
Ja det gör de!
Ja det gör de!


Hjältar super!
Hjältar super!
Hjältar super!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Jsan

Jag tycker att det är oerhört oförskämt att inte svara när man ringer, men detta har väl fått sig en liten förklaring nu då! Hoppas att du fixar en ny mobil snart, eller lagar den du har. Föresten, inte så att du ska till Emmy imorn? Kan väl ringa mig när du ser detta! Miss u! Pusspuss

2007-07-31 @ 16:47:09
Postat av: Fiya

oooooeeerhört nyfiken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback