Kluven

Det har uppstått frågetecken angående nästa vecka.
Hm, vet inte hur jag ska göra.
Arvikafestivalen eller Billy. Det är svårt.
Det svider.
Kommer nog inte bli 100% nöjd hur jag än gör.
Om inte Billy åker på Arvikafestivalen vill säga.
Men jag vet inte.
Livet är inte lätt ibland.
Stora funderingar.
Och inför i höst.
Blir inte klokare.
Billy kommer hem i den skarven vid flytt.
Ahhh, jag behöver råd.
Shit.
Men hoppas att allt löser sig.
Eller som en känd sångare säger:

Always look on the bright side of life

Nu ska jag äta.
Måste bara säga att jag är avis på alla er som  såg Lasse på Peace and Love.
Winnerbäck = Lycka
Kanske iaf.
Återkommer nån gång.
Ska sussa på jobbet i dag så det blir kanske i morgon.
Sväva lugnt. //ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback