Jeezus, please!

Jag är ensam nu.
Det är skönt, jag kunde sova utan att bli väckt.
Tills telefonen ringde.

Idag vaknade jag, efter att knappt ha somnat.
Jag lovade mig själv att somna i tid igår, men min självdisciplin är inte den bästa.
Dock var jag enveten och bestämd på hemvägen.
Roligt hade vi dock, studsmatta och football är kanon.
Lyssna på musik är kul om man kan med det.
Och spela playstation och se på tv är bra om det funkar.
En bärbar dator kan bli räddningen.

Jobbet var utdraget och mitt tålamod börjar sina.
Jag börjar dock inte bli bitter.
Det lovar jag.

Igår var det många som fick post.
Grattis.
Besökslistan växer:
-Halmstad
-Jönköping/Chicago
-Lund
-Örebro
-Linköping

Ikväll skall jag träffa Londongänget.
Voine vad trevligt.
Vi är lite sega på att träffas.
Tyvärr.

Dagens låt: Creedence Clearwater- Bad Moon Rising

I see the bad moon arising.
I see trouble on the way.
I see earthquakes and lightnin.
I see bad times today.


//Elin


Kommentarer
Postat av: Jolie

Haha, blir jobbigt för dig att hinna med alla besök i höst och vinter, du lär få ta ledigt från skolan en massa för att hinna allt! Hoppas du haft roligt med Londonvännerna! Ses snart hoppas jag! Pusspuss

2007-07-14 @ 14:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback