I've got a brain to think with and a heart that's been there.

Idag har det regnat ute.
Det regnade när jag vaknade, det regnade när jag gick till jobbet, det regnade när jag gick hem från jobbet, det rengar fortfarande.

Min mamma ringde precis, "hej vad gör du? vi får besök ikväll."
Tack, precis vad jag vill ha, okända människor i mitt rum.

Jag går ut och går istället, en regning promenad med en hund som skakar kan bli bra.
Men först måste jag äta något.
Snart kollapsar jag.

Idag började favorittanten gråta så hon skakade.
Hon åkte hem.
Hade jag haft tårkanaler hade jag gråtit.
Istället gav jag henne ett glas vatten.
Känsligt Elin, real smooth.

Om ett par dagar åker vi på festival.
Som kan bli spänd.
Men wtf, det kan hända alla.
Live and let die.

Dagens låt: the Beta Band- Dry the Rain

This is the definition of my life
Lying in bed in the sunlight
Choking on the vitamin tablet
The doctor gave in the hope of saving me
In the hope of saving me

//Elin

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ha det så roligt på festivalen. får hoppas att värdet blir bättre. vi ses


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback