"I have a really big head, and really short arms"

Idag har det varit varmt ute.
Jag vaknade tidigt, men ändå inte för tidigt, slängde iväg en hälsning till tjejen längre upp på gatan och strax efter det knackade hon på dörren och vi begav oss mot stranden.
Då var klockan runt 12.
Vi kom hem igen vid 18.
6 timmar på stranden resulterade i en något röd/rosa nyanserad Elin.
Men stranden var mysigt, även om skräcken för uppflytande saker var relativt påtaglig.
Vi läste noveller, om hundar, golfresor och en man vid namn Janne.

Jag skulle på bio med Sofia och Therese och jag kände att jag behövde förvarna dem på mitt nya utseende.
"Om ni inte känner igen mig är jag den kokta kräftan i vitt tält."

Vi såg på en väldigt bra film om en pojke som har väldiga krafter.
Om Sofia vill bli pirat vill jag bli trollkarl.
Inte häxa, för det är inte samma sak.
Nej, trollkarl måste det vara.
Sedan skulle vi köra hemåt, men vi hamnade fel och jag ville göra ett oväntat besök.
Men vi bestämde oss för att ta det nästa gång.
Kanske lika bra det.
Istället åkte jag hem och ska sova snart, tänkte utnyttja dagen imorgon med, innan jobbet.
Dvs, sola.
De andra skulle se på Depp.
Mums.

Dagens låt: Snow patrol- Chasing Cars

I don't know where
Confused about how as well
Just know that these things will never change for us at all


If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?

//Elin

Kommentarer
Postat av: therese

21JumpStreet! Jag säger bara det, du måste titta!!!!

2007-07-17 @ 20:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback