En helg.

I fredags steg jag på bussen för att åka till kusten.
Anna skjutsade mig, tack för det.
Jag missade Stockholmsbussen, men det gjorde inget för jag skulle till Västervik.
Väl framme regnade det.
Och efter det upphörde det inte.
Det regnade konstant från fredag eftermiddag till idag söndag.
Crappers.

Förövrigt hade vi det mysigt.
Vi klippte hunden, och skrattade.
Och såg på Gilmore Girls.
"Vilket jävla höger?!

Dessutom drömde jag en märklig dröm.
Jag tror att mitt undermedvetna sa adjö och so long, men jag vill verkligen inte det.
Verkligenverkligen inte.

Denna veckan går jag in sommarens jobbigaste (i dubbel bemärkelse) vecka.
Jag jobbar varje dag, förutom fredag.
I helgen jobbar jag delad tur.
Thank God I get money.

I veckan ser jag gärna att jag får umgås med någon under 80 år.
Jag äger en mobiltelefon, så ring, smsa eller gör nåt.
Dessutom finns det ett hemnummer, ett antal mailadresser och msn.
Möjligheterna är oändliga.
Valet är ditt.

Dagens låt: Lars Winnerbäck- Jag är hos dig igen

Och som du kanske redan vet
Jag är oslagbar
Jag far hellre framåt mot min vilja än jag vänder
Du är sval sen blir du het
Du har känslorna kvar
Dom här väggarna rasar och jag undrar vad som händer

Du har dina moln
Och jag kan inte skingra dom
Kan inte låta dom va´
Jag har mina ord
Som du sa

//Elin

Kommentarer
Postat av: Fiya

Hör av dig närsomhelst så kommer jag in och fikar med dig. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback