Viktigt beslut.

01.11 inatt togs det ett viktigt beslut i mitt liv. Jag beslöt mig för att sluta vara OC-Anna, jag ska bli Summer. Nej, jag ska bli Capten Oats.
Försök inte förstå, ni märker av det inom sinom tid.

OC-maraton igår med Gottis, vi hade laddat upp med glass, hemgjord kakaosås, bananer, naturgodis, té och såklart, köttbullar och spaghetti.
Vi upptäckte även att jag blir aggressiv när jag håller i en kniv, eller bara att jag har den fula ovanan att peka på folk med kniven i högsta hugg.
Och så pekar jag.

Okej nu vet jag, ni kommer ihåg i ettan, när vi inte kunde enas om vem som egentligen var brösten, musklerna hjärnan? Nu vet jag..

Em -brösten
S -Musklerna/hjärnan/ den musikaliska
E -Musklerna/ hjärna/ den aggressiva

Ikväll hämtades jag återigen av Gottis, vi skulle till Carro i byn utanför U-hamn.
Scones, té, sällskapsspel.

-Vilka jobbar på natten?
-PROSTITUERADE!!!

-Ehm, en ö..en varm ö, ÖL, ÖL,ÖL
-Island? Madeira? HUMLE!!

Resan dit och hem var härlig, boyzone när dem var som bäst, T*goet's borde satsa på sång istället för instrument.

Dagens låt: Beautiful South- I'll sail this ship alone

If, if you swear that you no longer care
Well then Ill sail this ship alone

//Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! right on baby! kom hit på myskväll snart! puss/th


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback