Skrattretande

Även om jag borde vilja det, vill jag det inte. Det känns inte rätt. För att vara ärlig känns det rätt så jävla falskt, men ibland måste man komma över stoltheten. Och vara som vanligt.
Ni vet.

Förresten, jag tränar. intensivt...
Måndags: Styrketräning
Tisdags: Intervaller på morgonen, stadsorientering på kvällen
Idag, (onsdag): Distansorientering
Who am I?

Har inte träffat Anna på länge. Om du läser detta kan du ju höra av dig. Det vore trevligt.
Vi kanske kan försöka hålla sams..

Skolan har börjat igen, oj. Men, terminens bästa besked, ny svensklärare, och ny spansklärare! Greatness!
Imorgon börjar även min nya kurs, friskvård. hm.

Gottis och jag har startat en ny poängjakt:
Vuxenpoäng
Sara: 1(för internetbanken)
Elin: 1 (för träningen)

Dagens låt: Alexi Murdoch- Orange sky

Well I had a dream
I stood beneath an orange sky
Yes I had a dream
I stood beneath an orange sky


//Elin

Kommentarer
Postat av: Johanna

Shit tjejer! Gotting & Gustafsson, inte lätt att kämpa för att bli vuxna va?! Herregud, ni behöver mer att sysselsätta er med, men så är det ju ni så vad skulle man kunna förvänta sig egentligen? =) Ni är för bäst, planer för helgen? Själv har allla mina planer gått upp i rök på alal nivåer fattar inte vart allt tog vägen =S menemn, om vi inte ses imorn kan du ju höra av dig om du läst detta här...! Krams //J

2007-01-17 @ 19:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback