Ont ont ont

Godmorgon,
Har träningsvärk i axlarna, armarna och, hör och häpna, svanskotan!! Hur lyckas man få träningsvärk där?
Boxercisen och spinningen från igår börjar kännas..

Igår blev det CSI med Johanna, och en massa naturgodis.
Ikväll blir det antingen fest, eller mys med Johanna och Gottis.

För ett tag sen skrev jag en lista över mina fobier, nu kommer en lista över saker jag avskyr:
- Hårstrån i maten
- Kryp i maten
- Folk på bussen/bion som spelar fruktansvärt dålig musik från sin mobil
så att alla andra med blir lidande av det.
- Småtjafs
- Hål,
främst sådana som uppstår av en spruta.
- Blod
- Nålar
- Dålig humor
- Äcklig humor
- Svullo, Ronny och Ragge etc
. Jag tycker helt enkelt dem är onödigt överskattade och rejält osmakliga.
- Människor som pratar om mindre mysiga ting vid matbordet.
- Bilder på döda människor/ djur.
Och en jäkla massa mer saker.


Idag ska jag plugga, samt städa mitt rum. Ska gå igenom ett antal lådor med böcker och se om det finns nåt intressant.

Just det, igår höll Anna och jag på att bli nerslagna, av U-hamns ghettogäng.
Vi var på väg till spinningen och skulle gena över en skolas lekplats, där finns basketkorgar och när vi kom närmare upptäckte vi ett gäng med killar på en sisodär 14-16 år.
Följande utspelar sig:
E- Anna, kolla, nu kommer vi bli nedslagna och dödade.
A- Sluta säg inte sådär
E- Jo men det är sant, jag lovar, nåt kommer dem göra, jag satsar mina pengar på ghettokillen med mössa.
A- Sluta säg så, inget kommer hända.
När vi kommer närmare ser vi hur killarna vänder sig mot oss och killen säger:
K- Tjejer, tjejer!
A- Vad?
K- Har ni en tändare?
E+A- Nej
K- Varför har ni så bråttom tjejer? Tjejer!
Vi hade bråttom för vi skulle på spinning, dessutom röker vi inte, så vi fortsatte gå.
K- TJEJER!
Sedan började alla i gänget ropa efter oss, och vi konstaterade att dem var patetiska.


Ordet tjejer måste vara hans favoritord.

Synd att det inte var brudar.. "BRUUUUUDAAAAAR!"

Dagens låt: Loving spoonful- Do you believe in magic

Yeah, do you believe in magic
Yeah, believe in the magic of a young girl's soul
Believe in the magic of rock and roll
Believe in the magic that can set you free
Ohh, talking 'bout magic

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback