Nu..

..har sportåret 2006 sammanfattats
..har skidskyttet äntligen fått mycket uppmärksamhet
..ska jag titta på många vänneravsnitt
..ska jag övertala Elin att hon är populär
..vill jag att det ska bli snö
..längtar jag till lördag och inflyttningsfest
..måste jag städa igen
..är jag sugen på choklad
..är det mydigt med ljus
..ska jag börja träna
..ska jag skaffa en hobby
..är Hoof 18
..har jag träningsvärk
..ska jag börja spara till HULTSFRED 2007
..leta efter goda drinkar i 1001 cocktails
..måste jag skaffa en mjukare säng =P
..ska jag kanske bli brunett
..är syster snart ute ur huset på riktigt
..kör min broder det fulaste fordonet i världen på jobbet
..börjar jag tycka om våra värsta år
..är julen utkastad
..har Emelie åkt till Schweiz
..åker Madde snart till Schweiz
..har det blåst onödigt mycket
..har jag hjälpt till att flytta tunga träd från vägen
..har jag vant mig vid min rattmuff som är underbar
..är det 4 månader och en dag tills jag fyller 20
..har jag träffat många släktingar som inte är mina
..är jag nyfiken på många händelser
..måste jag rensa avlopp
..ska jag och Madde snart ha myspys framför min öppna spis
..saknar jag Emelie redan
..råkade jag skratta åt två som duschde hos mig i går
..har jag fixat min tv så den funkar igen
..så ska jag jobba tre dagar denna vecka
..dagdrömmer jag väldigt mycket mer än förr
..har jag sett Saras hus
..är jag trött
..säger Anna tack och hej för denna gång

Kommentarer
Postat av: madde

mys framför spisen inom kort hoppas jag. vi hörs i veckan sötnos=)!

2007-01-16 @ 12:21:41
Postat av: Johanna

Elin påstår att ni får för få kommentarer, eller så är det hon som får det,menmen, bäst att skriva lite så hon inte blir sur! ;) Hoppas allt är bra,kanske ses ute i helgen, vem vet?!

2007-01-18 @ 19:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback