Nu var jag så där lite seg igen

Ja, det är inte lätt att ha en blogg. Att behöva känna att jag ska uppdatera mitt liv. Skriva ner vad som hädner mig. Men jag gör det såå gärna pga alla kommentarer vi fått på sistone! Gött jobbat alla seriösa läsare. Vi kommer att tacka er på nåt sätt. TACK!

I dag var det skidpremiär på mina sprillans nya skidor. Det var bakhalt men helt underbart ändå. Klarblå himmel, -8 grader ungefär och ett lagom tempo! MUMS!

I dag fick jag reda på att P-M och M-J är tillsammans. Man ska ju inte hänga ut folk kors och tvärs på en blogg så jag använder lite kodat språk. Fina smeknamn! =) Förstår inte hur han kan tycka om henne. Nog för att man kan vara taskig men att mobba så där som hon gjorde. FY PÅ DIG!

Sen har jag fått sällskap av Mr.P hem från jobbet en gång. Trevligt värre. Kallt som fan men vi överlevde ihop. Har jobbat ganska mycket denna veckan. PENGAR!

I helgen blir det träning som gäller. Ska försöka hänga med lite iaf. Tre pass. Men skulle hellre vara hemma och åka fyra pass skidor! Men det är ju inte skidor jag tävlar i så får väll träna lite teknik också. Halmstad nästa. BLANDADE KÄNSLOR!

Nu ska jag nog sussa. Eller så ska jag titta på några vänner avsnitt. Vänenr blir det nog. Snart halvägs igenom boxen nu! Tack och hej, leverpastej! /ANNA

Kommentarer
Postat av: madde bokedal

tänkte hjälpa till lite med eran kommentar-status. Attans att det inte blev skidåkning med dig imrogon. Funderade nästana tt skita i att jobba. Underbart väder ch underbart sällskap är svårt att motstå. Men jaja. Diggar starkt din bloggteknik.

2007-01-25 @ 23:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback