Massagefan

Igår på friskvården masserade vi. Det var skönt, för stunden.
Fast idag när jag vaknade hade jag ont i axlarna, på exakt dem ställen vi masserade.
"Det märks att jag inte har nån pojkvän, jag kan inte knäppa upp lika fort som er..."

Spinningen igår slog alla rekord i bra musik, det var härligt. Vi på den övre raden (läs: jag och Benni) hade kareoke spinning..
När en del sviker då ser man på "Så ska det låta" och "Kiss kiss bang bang" med Benni och Hoof.
Det är grejer det.

Idag åt jag en semla.
Den var godare än den igår.

Pratade alltför länge med Lauren igår. Nej jag vill inte ta fler hål i öronen och nej, absolut freaking no att jag brännmärker mig själv bara för att vara spontan. Då färgar jag hellre håret svart.
Längtar så fruktansvärt till sommaren, skynda snälla skynda dig.

Varför är det så att jag gillar att plugga engelska men avskyr geografi?
Kunde det inte varit tvärtom?


Dagens låt: Guns n' Roses- Sweet Child of Mine

She's got eyes of the bluest skies
As if they thought of rain
I hate to look into those eyes
And see an ounce of pain


//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback