Helt jävla underbart

Sitter och väljer ut musik som Madde ska ta med sig till Schweiz, tokbra. Finns inget bättre än att lyssna på låtar som är helt gudomliga.
Eufori.
Ibland blir jag ego, om jag hittar ett band eller en låt jsom ag fullkomligt avgudar, och då vill inte jag dela med mig av den till andra. Jag vet, jag är hemsk, men jag vill inte att den bra musiken ska bli mainstream och spelas på radio. Det räckte med Sandi Thom.
Fast jag ska ge Ödmjuka Elin en chans med, för Maddes skull.

Dagens aj: Att jag har ont i svanskotan och har fått en del blåmärken på benen från pulkaåkningen igår.
Att åka in i träd gör ont.
Fast det blir bättre om man mular någon.
Då blir leken kul.
Speciellt när jag vinner.


"Det finns fan ingen som kan mer om bögmusik än mig!"


Dagens låt: Dave Matthews Band- Angel

Watch the deck
Count your cards
Makes no sense
That Im always losing
When youre gone


//Elin

Kommentarer
Postat av: kuling

Lilla elin. Du kan inte vinna efter en rond förstår du. Det krävs ett antal sådana för att du ska stå som segrare tillslut, dessvärre ser jag det som en omöjlighet. Sinde..

2007-01-23 @ 18:41:31
Postat av: madde bokedal

jag känner mig hedrad. Hur har du haft det sista veckan? kanske ses till helgen, hoppas så.kram kram

2007-01-25 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback