Gott nytt år!

Gott nytt år allihopa!
Äntligen ett nytt år, härligt att fira det med dem närmaste vännerna.. haha, en sisodär 20 stycken...
Härligt var det dock, genuint trevligt rent ut sagt. Och mycket mat blev det: minipizza, spansk soppa, pajer, grekisk sallad, pasta sallad, vanlig sallad, exotsika frukter, tårta, chokladshots och godis..
Nice.

Efter middagen bar det av till sjön, med en massa fyrverkerier, det är alltid lika mysigt när man har hundratals hånglande par och en Gotting brevid sig när klockan slår tolv.. Men det blev en eskimåpuss..
1 2 3 4, Elin är en partymyra..
Så det bar av till Pluto sen, till stängningsdags, och "efterfest" hemma hos J&C, dansade på en såndär dansmatta.. jäklar vad svårt det var, jak kommer ju aldrig bli balettdansös- det är ju en sak som är säker.

03.20: K+S ringer och pratar, hör ingenting.
06.30: K+S+G knackar på fönstret och pratar. Fattar ingenting, kommer inte ihåg någonting heller...detta berodde dock bara på att jag var nyvaken.

Annars idag: Kalle och chokladfabriken med K+S (något slitna)
Och: absolut inget mer...

God fortsättning nu allesammans. Nu blir det nog té, fick ju jasminté i julklapp... och så kanske jag borde börja göra Laurens julklapp.. Hatar när jag bestämmer mig för att vara kreativ och sedan aldrig slutför något.

New year's resolution 2006:
- Slutför det jag börjar på.
-Bli bäst. På allt.
-Lära mig spela på ukelelen. Något annat än Faster Ingeborg.
-Ordna upp mitt lov, once and for all.

Dagens låt: David Gray- Ain't no love

Somedays i'm bursting at the seams
with all my half remembered dreams
and then it shoots me down again
I feel the dampness as it creeps
I hear you coughing in your sleep
beneath a broken window pane
tomorrow girl i'll buy you chips
a lollipop to stain your lips
and it'll all be right as rain

this ain't no love that's guiding me
this ain't no love that's guiding me

//Elin



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback