En lugn, och ointressant torsdag.

Dagens grej: När Sara kom inspringande under en av Abbalåtarna och dansar helt själv.
Tyckte allt att jag kände igen några av rörelserna från mitt kök..
Dagens krångel: Att utvinna så mycket kött från kycklingklubborna som möjligt.
Dagens hjälp: När Johanna hjälpte mig städa mitt skåp.
Dagens upptäckt: Att jag hanterar stress på ett väldigt ovanligt sätt.
Dagens glädje: Att man kan hitta en massa spännande saker i ett förråd.

Annars?
Helgen blir nog rätt lugn, kanske Pluto, eller så kanske det blir en film med Johanna och Gottis...

Imorgon blir det spinning, men innan dess lekar och boxercise.
Beach 2007, here I come!

Nu ska jag gå och koka lite choklad, och göra iordning lite mackor..

Dagens låt: Jackson Browne- Sky blue and black

I hear the sound of the world where we played
And the far too simple beauty
Of the promises we made

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback