Det snöar!

JIPPI! Det snöar! Bara det fortsätter och blir kallt i natt så att det blir några centimeter så att jag kanske skulle kunna åka på mina skidor i år. Det blev ju inget vidare med det förra året. I går var en väldigt bra dag. Eller jag börjar med tisdagen.
Dagen började segt men sen kom jag igång efter en promenix i all ensamhet för att sätta ut lite kontroller. En timma och en kvart i totalt ösregn. Fattar inte varför det ska regna så mycket! Aja, sen åkte jag till Emelie för att mysa hela lång natten. Maria, Kajsa, Madde var ochså där. MUMS! Fick dock veta att Madde också drar till Schweiz, fast inte fören i slutet av februari. Det är bra! =) Ojojoj vad jag ska umgås med henne tills dess. Vi myste, åt gott, spelade pictionary, skrattade och kollade på filmen om två män som har trevligt med varandra i tältet uppe i bergen när de egentligen skulle passa fåren. Tror alla fattar vilken film jag pratar om. Den var rolig. Sen spelade vi så klart lite X-Box också. Vi kommer bli grymma om ett tag. Haha! Kanske inte jag men ändå. Somnade vid tre och uppgång halv tio. Det sved men skulle till min systers nya lya så det var bara till att pallra sig till Jönköping. På IKEA hittade min syster en soffa som skulle till lägenheten. Tack vara en kille som satt och tittade på fjaskot när vi försökte få in soffan i våran bil lyckades vi till slut mha min kusin. Var väldigt trött på kvällen men åkte till Mr. P ändå. =) Najs var det. I dag har jag absolut inge gjort nåt. Men saker som jag gjort sedan förra gången jag bloggade, jag vet att det var ett bra tag sen men ändå, är typ:

     Tittat på filmen Borat
     Promenerat
     Jobbat häcken av mig
     Sagt hej då till Kajsa två gånger
     Blivit familjemästare i OL!
     Spelat mycket pictionary
     Njutit av mina dunsockor
     Tagit bort allt julpynt
     Städat
     Läst ytterst lite i en bok
     Sett min systers fina lägenhet
     Varit på Stenbocksgatan 1b
     Blivit blöt av allt regn

Ja det är typ det jag gjort. Och jag har umgåtts för lite med min kära Elin. Detta ska jag ändra på nu. Det bär av till Frändevägen om en pytteliten stund! Ha det bra så länge.

Dagen låt: Lars Winnerbäck - Måste vara två

//ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback