Det blåser.

Söndag.
Idag stormar det ute, och vi ska plocka ner julen inomhus.

Igår:
Förfest mys hos Emelie, mat och dryck, massa flumm.
Sedan Pluto, riktigt skoj. Lagom mycket folk, och extra + för att Anna och jag fick gratis shot av två killar..
Det är inte alla som har slickat på Plutos bord...

På natten fick jag äran att gå hem med Anna och P, hm. När vi väl kom till S-gatan och dem skulle säga hejdå tänkte jag lämna dem ifred en liten stund, men blodiglarna till människor stod ju där i år. Jag hann kolla P's säkerhet på bilen, om han hade skattat för den, samt att sjunga igenom hela T*goets utökade repertoar, som igårkväll även inkluderade jullåtar.
Sen fick Anna dåligt samvete och följde mig hem.. "lycka till med att inte bli våldtagen".

Dagens låt är tillägnad Emelie, för dem hade den inte på Pluto och vi kommer sakna dig.
Hela gänget måste försöka ta sig ner till dig, och Madde såklart. Vi ses i augusti, puss!

Dagens låt: the Rembrandts- I'll be there for you

So no one told you life was gonna be this way
Your job's a joke, you're broke, your lovelife's D.O.A.
It's like you're always stuck in second gear
When it hasn't been your day, your week, your month, or even your year

But I'll be there for you (when the rain starts to pour)
I'll be there for you (like I've been there before)
I'll be there for you (Cause you're there for me too)


//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback