Damn you, Monica Lewinsky!

Jag konstaterade på samhällskunskapen att det började gå utför i USA's ekonomiska situation när den gamle Bill började rumla runt med Monica L.

-8.4 ute.
Det bästa med det kalla vädret är:
-raggsockar
-myskläder
-halsdukar
-snön
-värmeljus
-risgrisen
-promenader

det sämsta är:
-när man måste gå ut med hunden
-när håret fryser till is efter träningen

Idag i skolan gjorde vi ramsor, vi tog första bokstaven i ett namn och sedan skulle vi göra en mening med ord bara på den bokstaven, en av mina blev:
Anarkistiska Anna arbetar aldrig ansträngande.
Sara kom på en om mig som borde klassas som barnförbjuden, den är värre än Aladdin filmen.

Jakten på den perfekta strandkroppen fortsätter jag, idag blev det simning. Man måste ju kunna rädda liv om man ska imponera på alla hetton.
Så jag simmade med tanterna. En av dem flöt dock mest runt.

Min farfar är gammal, men otrolig.
Idag hälsade han på sin brorsson på ålderdomshemmet.
Brorssonen är 17 år yngre.
Lille farfar.


Dagens låt: Ryan Adams- Gonna make you love me more

Moonlight on the beach, sweet amphetamines
It's only gonna make you love me more
Bottles and the cans, the idiots go dance
It's only gonna make me love you more


//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback