2007

Okej, nu var det nytt år. Igen. Jaha, vad ska jag säga. Året började på ett underbart sätt. Massvis med fyverkerier vid stranden. Fick sällskap hem av Patrik. Mums. Sen har det inte hänt så mycket. Jo, i dag var jag nära att köra in i en stolpe med bilen. Men det kan ju hända även den bästa (eller den sämsta). Men jag klarade mig oskadd. Som tur var. I morgon ska min syster flytta. Kommer sakna henne lite. Fast det är ju inte så långt till Jönköping. Sen måste jag städa, kolla på Mr. and Mrs. Smith, kolla på vänner, jobba, lata mig, träna, springa KM, säga hej då till Kajsa, gå på bio, träffa Emelie för hon drar ju snart också, umgås med Elin, äta choklad, tända ljus och lyssna på musik. Ja, detta är vad jag ska göra resterande tid av denna vecka. Det låter mycket. Vet inte om jag kommer hinna med allt men jag ska göra mitt bästa för att klämma in alla mina vänner, ja ni andra också kanske. Nu ska jag äta, men måste väll först säga

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOPA!

//Anna

P.S. Avge inga nyårslöften som ni ändå inte kommer att hålla.

Kommentarer
Postat av: mystisk person

hur kändes stolen i sängen

2007-01-03 @ 18:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback