Ytterligare en kärleksförklaring.

Oh, vart har du tagit vägen?
Du härliga barista med krulligt hår.
Du hade passat som handen i hansken till en viss person, hon är inte i Sverige, inte ens i Europa, men vad gör det? Vi hade ju till och med funderingar på att skriva en kontaktannons om henne, till dig:
Här är hon, din drömtjej:
-Krullhårig
-Musikalisk
-Social
-Social
-Social
-På resande fot
-Kaffedrickare
-Din drömkvinna

Idag har jag spenderat dagen i Gbg med Gottis, härligt härligt, men farligt farligt.
"-Är det inte rätt tragiskt att vi åker både buss och tåg i sammanlagt 2 h, för att sätta oss på ett café i 2 h? Jag menar, vad är skillnaden från vad vi gör hemma?"
"-Ehm, här har dem kaffedrinkar med hasselnötssmak...?"
Dagens glädje blev toksköna jeans, på 75% rea.
Och att en tjej på tåget drack Capri Sun.
"Oh nej Sara, titta så mycket folk det är här, nu blir jag lite rädd."
"Jag märker det, du trycker ut mig i väggen, dem är bara esteter."

Igår kväll/natt befann jag mig hos Cain.
Jag, GottisHottis, Ellen, Carro och Cissi bakade scones, kladdkaka, spelade spel och såg på film.
Mums.
Vi såg the Notebook, oh jissesanamma vad härlig.
Depp från vårt håll.
Jag ska med bygga ett hus.

Fan.


Efter filmen såg spelade vi "Med andra ord".
Jag, GottisHottis och Cain vs. Ellen, Cissi och Carro.
K- Detta finns i benet!
J- Muskler?
S- Ben? Skelett?
J- Brosk?
K- IIIIIIIIIIII benet! IIIIIII benet!
J/S- I benet?
(Karin gör en kräftliknande rörelse med fingrarna)
J/S efter mycket betänketid- Nyps?
K- JAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Alla- Nyps? Nyps I benet?
Men Ellen hade ju faktiskt färgat håret.
Vi vann, dem fick revansch 1 gång, sedan vann vi igen.
Men Ellen hade ju färgat håret.

Dagens låt: Dashboard Confessional- Vindicated

I am selfish
I am wrong
I am right
I swear I'm right
Swear I knew it all along

//
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback