We're cool, we're hot, we're everything you're not...

Ikväll var mys.

Avskedskväll för Willy.
Det bjöds på bowling, samt mat.
Bowlingen var härlig, WIlly ägde oss alla, till och med ägaren sa att hon var greatness, Anna kom tvåa, tältarN trea, och jag och Korridorshånglarn var verkligen dåliga.
Bertil gjorde oss sällskap med, och han var verkligen duktig. Eller dem var alla duktiga, men bäst var nog ändå Bertil.
Efter vår långa kamp på bowlingbanan, var vi "hungrier than a bitch wolf nursing nine pups" (cred David), och som traditionen bjuder skulle vi ätit porslinspasta på Pluto, men det var fullt.
Så vi gick till det nya stället på hörnet, och hade trevligt där med.
Fast nu mår jag illa.

Imorgon har jag ett fullspäckat schema.

Dagens låt har jag redan utnämt, så det blir ingen annan än den.
Zolof the Rock & Roll Destroyer är genuin glädje.

//
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback