Well, slap my butt and call me cowboy!

Idag har jag gått runt och låtit hela dagen, eller min mobil har låtit.
"Gud vad du är söt Elin" har spridits runt skolan, det känns bra.
Att vara med och sprida "a message of love", det är viktiga saker nuförtiden.
Sms piggar upp, speciellt när dem rimmar.
Tack Benni.

Idag efter skolan fick jag vänta på min kära HottisGottis.
Hon hade dansat och skyndat sig för att vi skulle få spendera lite qualitytime ihop innan musikalövningen.
Det blev fika i omvänd ordning, samt en framtidsspåning genom min högra lilltå.
Min högra lilltå är nämligen mycket mer synsk än min vänstra, och extra skillad är den när den dagen till ära är rödmålad. Och det är inte ens sommar.
Jag spådde om HottisGottis kärlek.
And we all know the answer to that one, right?

Imorgon är en annan dag.
Yes indeed.
Då kanske Gorbatjov och Jeltsin kommer på tapeten.
Om man har tur i oturen.
Är lyckan på min sida träffar jag på Anna och Berra i skolan på utbildningsmässan.
Det vore väl mysigt.

Förövrigt försöker jag vara snäll och erbjuda min omgivning rosa innebandyklubbor.
Men det godtages inte.
"Nej för jag är kräsen och vill bara spela med klubbor för 1200 kronor som ändå inte håller måttet. Btw är jag en innebandyklubbs-brat."
Well G-D it.

Dagens låt: Corinne Bailey- Put your records on

Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright
The more you stay the same, the more they seem to change.
Don't you think it's strange?

//Elin

Kommentarer
Postat av: asdf

Hahahahhaha... *NOT*

En svindyr innebandyklubba i handen och brudarna flockas omkring dig som myggorna gör där uppe (Norrland tror jag det kallas).

2007-02-27 @ 23:07:45
Postat av: asdf igen

En rosa och hela ditt liv är förstört...

2007-02-27 @ 23:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback