Well ain't that just a spit in the neck, kick in the crotch- fantastic?

Sämsta dagen på länge.
This is why:
-Mitt naturblock är borta= jag kan inte skriva min labbrapport.
-Mitt naturblock är borta= jag kan inte renskriva min hälsoundersäkning och lämna in.
-Halva mitt historiearbete om Gorbatjov hade inte sparats på datorn. Det blir till att skriva om.
-Geografin går sådär.
-Jag kommer inte ta studenten i år.
-Jag kommer inte ta studenten i år.
-Jag kommer inte ta studenten i år.
-Jag är fortfarande hungrig.
-Jag har huvudvärk.
-Jag är ensam.
-Mitt rum är stökigt.
-Alla är borta.
-Farfar.
-Samt andra saker som spelar in.
Mitt liv är i botten.

Det enda som piggar upp är att jag och N vann omröstningen.
Sucker.

Dagens låt: Simple Plan- Worst day ever


And I feel like
Im living the worst day
Over and over again
And I feel like the summer is leaving again
I feel like
Im living the worst day
I feel like youre gone
And every day is the worst day ever


//Elin

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men ryck upp dig Elin. Naturblocket hittar du nog snart ska du se. Och du har hela livet framför dig. Var lycklig. Se till de bra!

Postat av: Anonym

Är det inte rätt positivt att naturblocket är borta?

Always look on the bright side of life

Btw, du glömde spanskan ;)

2007-02-07 @ 21:01:50
Postat av: Johanna

Haha..det är scouter som säger "alltid redo" ;P men det betyder inte att de alltid är det,,men jag har övergått till att säga "var redo" ;P vi ses i mon

2007-02-07 @ 21:30:59
URL: http://hurricaane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback