Valmöjligheternas söndag.

Idag var det Anna och jag som hade hand om långpasset, men vi är ju inte så starka i vår löpning än att vi faktiskt orkar vara med, så vi gjorde en bana, skrev en mysig lapp, och lät folk springa som dem ville..

"Välkommna till valmöjligheternas söndag. Här kan ni springa en bana, på antingen 12.5 km, eller 15 km. Vill ni springa ännu längre springer ni både dit och hem. Hoppas ni inte bryter några ben, och akta er för förvirrade och försupna danskar.
Lycka till, önskar Anna och Elin (www.elinochanna.blogg.se)"


Igår var en produktiv dag, jag städade mitt rum, det är märkligt vad mycket saker som ryms på ett golv.
Sedan läste jag ekonomi, beklagade mig över att jag tycker det är tråkigt, och sen bakade Hulahula och jag en kladdkaka med banan.
Den blev rätt god, som hula sa:
"Om du lagade lika mycket mat som du bakar kladdkakor hade du ju vart skillad för fan!"
Eh, ja.

Nu ska jag återgå till den ekonomiska krisen på 90-talet, Brasiliens demografi samt fängelset Lard Yao.


Dagens låt: Yo la tengo- My little corner of the world

Come along with me to my little corner of the world
Dream a little dream in my little corner of the world

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback