Snuvan håller på att försvinna.

Ja, jag har varit sjuk. Lite deppig. Men Vännerna har hålit mig vid liv. I dubbel bemärkelse. Elin är riktigt flitig med sitt bloggande. Men förra veckan hände det inte allt för mycket i mitt liv som jag kunde blogga om. Jag jobbade och sov den mesta tiden. Nu i helgen var det ju melodifestivalen. Idolerna gick vidare. Satt och tittade på jobbet. Det var lite trevligt. Sen åkte jag hem och sov. Söndagen gjorde jag inte så mycket vad jag vet. Har väldigt kort minne. Jo, jag åkte ner till stan i lördags glömde jag skriva. Tittade på en väldigt fin telefon som jag senare beställde. Trodde att den skulle komma i dag men icke sa nicke. Detta förlorade jag en TIA på! Ajsing! I söndags kväll jobbade jag till åtta typ. Sen åkte jag till Willy. Ja, jag visste vad jag skulle göra ännu en gång men det är såå tråkigt! Hon lämnar vännerna här för en underbar vän där nere. Fick två "presenter", ett par örhängen och en bok. Boken har jag börjat läsa lite. Skrattar det mesta. Willy tyckte att det passade mig. Den heter CHARTER - så funkar det. Dock skulle jag haft den innan jag och Billy åkte ner till Alanya för äver ett år sedan. Min första Charterresa. Den enda hittills också för den delen. Men i höst är det en planerad. Då ska alla mina Vänner hänga med. Nu menar jag inte Ross, Chandler, Monica, Joey, Rachel och Phoebe. Utan de riktiga. Men när vi åker på den resan så vet jag allt jag behöver veta och lite till om just Charter. =) Tack för de fina "presenterna"! I går vad jag sjuk men ville Boxas lite så jag gick på träningen. Det var ganska jobbigt med tanke på att jag inte kunde andas så bra men kul som attrsingen var det! En del fick gelearmar, men inte jag! Jag var start, fast det beror väll på vem man jämför med! Haha! Jaha, nu blev detta en enda tråkig sammanhängande text. Får väll liva upp den lite nu.

Saker jag vill ha nu:
Willy och Billy i Ulricehamn
Frukost
Mer umgänge med Elin
Ingen snö
Värme
Städat på mitt rum
Nytvättade kläder
Ny mobiltelefon
Säker framtid
Bärbar dator
Nya kläder
Förlunda till slutspel
Löning
Lägenhet
Lugn och ro
Bra artister till Hultsfred
20-årig födelsedag
En resa men en vän till varmare breddgrader

Ett litet urdrag av vad jag vill ha, varierande storlek. Bara att hojta till om just DU kan ge mig nån av dessa händelserna eller sakerna. Vissa är stört omöjliga men ju svårare grej DU fixar destor större blir belöningen! =) 

Dagens låt:  Björn Rosenström - Hultsfredsfestivalen

Vi ska på Hultsfredsfestivalen,
jag ska skrika mig hes och vara full och galen,
älska i leran och på Bajamajan ska jag
skita ut alla mina bekymmer!


Hoppas bara att det kommer några bra artister, det kanske DU kan se till?

//ANNA

Kommentarer
Postat av: Emelie

anna, HIM kommer, ak for fasen! hehe;)men a andra sidan kommer jga hemi den vevan sa ak inte!! haha... puss

2007-02-21 @ 00:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback