Överskrifter är svårt

Jag kan aldrig komma på några bra överskrifter. Det är svårt. Kanske ingen som bryr sig men ändå. En del kanske skippar att läsa om det bara står Jaha typ. Aja, det här är mitt livsläge just nu:

MOBIL: Jippi! I dag fick jag den underbara spegelblanka rosa mobiltelefonen. MUMS säger jag bara!
HESTER: Ja, jobbade tre timmar där i dag. Deprimerande är det enda ordet jag kan komma fram till.
RESA TILL BORÅS: Ja, jag skulle byta min DVD- spelare men det blev ett litet missöde. Glömde fjärrkontrollen hemma. Så jag fick ingen ny. Ajsing.
2 VÄNNER SAKNAS: Willy och Billy heter dem.
ELIN: Ja, hon har mycket att göra på sitt håll och jag gör inget typ just nu. Jädrans synd måste jag säga att vi inte kan tillbringa mer tid ihop. Saknar sommaren-06 oerhört!
HULTSFRED: Hmm, skulle ju vara kul men nja.
FRAMTID: Ingen aning, tror på ödet.
SÄLLSKAP: Ja =)
SOMMARJOBB: Japp, Skogslyckan. Underbart!
VÄDRET: Deprimerande, vill ha VÅR!
TRÄNING: Kör alternativt
TÄVLINGSDEBUT: 24 mars
84: dagar tills jag fyller 20!

Ja, hm. Dagens låt är svårt. Men i dag är jag lite arg pga min DVD-spelare. Så jag skippar att säga en låt i dag. Hoppas att ni har överseende med detta. Nu ska jag leka med min nya mobil.

/ANNA

Kommentarer
Postat av: madde

älskar att läsa er blogg, bra läsning. Ta gärna en titt på min och emelies. willyochbily.blogg.se

puss sötisar

2007-02-23 @ 10:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback