Oj

Jag råkade glömma av att jag skulle inte gå ut mer i går. Elin ringde och ville åka pulka i Slalombacken. Sara var också på. Hon övertalade mig och Patrik så det var bara att byta om till lite varmare kläder och bege sig i Saras finfina Volvo. Jädrans vad det gick fort i backen. Tyvärr tog jag inga bilder utan filmade bara. Men ojojoj vilka fina filmer det blev. Mysigt med lite choklad och pepparkakor i backen också.

¤ Elin och Sara vann tävlingen fortast in i nätet. De såg ganska roliga ut.
¤ Elin grejade en 360!
¤ Jag vann tävling mot Patrik fast det gilltades inte för jag tjuvstartade.
¤ Vi tänkte bjuda pistvakten på fika men när han närmade oss åkte vi väldigt fort iväg.
¤ Jag åkte utanför snön. Det gick inte lika fort där.
¤ Fick lära mig hur Karlavagnen ser ut typ. Även en till som jag inte minns vad den hette.
¤ Lita allsång i bilen. Gick lite si och så med den dock.


Detta rekommenderas starkt till alla. Se upp för pistvaken bara!

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback