Lyckan är stor.

Idag skall man bli fet.
För det är fettisdagen, semledagen även kallat.
Har Elin ätit någon semla?
Nej.

Efter vilda protester från E.H's håll,kommer här förslag på coola namn:
-Den vilda festarn
-18-åringen
-Hammocken (med tanke på ditt efternamn)
-Hon som är irriterad
Springer du fort? Isånnafall kan du bli kallad "Bosnianbullet", det blev Ema.
-RHCP-lover
-Släktingen
-Grannen
Nej Ena, jag vet inte, jag har inget bra smeknamn, ovanstående är verkligen inte bra.

Lycka.
Nytt bandsläpp till Hultan, oh så mycket bättre.
Amy Winehouse, Tingsek, Flogging Molly, och så gamla favoriten Salem al Fakir.
Följ med oss då, våga lev lite vilt.

"Jag tänkte säga nåt annat"
"Som du alltid gör"
Huh?

Imorgon är det upp till bevis som gäller, geografiredovisning.
Demografisk transition samt befolkningsökning förföljer mig i sömnen.
Bokstavligt talat.


Dagens låt: Amos Lee- Seen it all before

I can hear my heart pounding,
Oh but I can't decide.
Stuck between the depths of my fears,
And peaks of my pride.

Know that I've seen it all before.
You know that I've seen it all before.

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback