Livet är underbart

Min mobil är underbar! Dock fanns det bara ett spel, dock kostade den lika mycket hos en återförsäljare i dag som jag köpte den för fast nu ingick det 512 mb minneskort, fast då kunde jag inte ha fått den i ROSA!

Midsommar ser jag fram emot! Kul att få träffa Lauren och hoppas på en riktigt svenska sommar med sill och potatis! Bara solen skiner kan man göra vad som hellst!

Jag har köpt en radio till toaletten, underbart med lite musik även där. Skönsång i duschen!

Jag har köpt en klänning! Den var så söt. Ska spara den till ett bra tillfälle. Den kostade bara 90 kronor och jag var tvungen. Sen i nästa affär jag gick in i hittade jag ett par skor som jag aldrig skulle ha köpt för ett år sedan. Jag har förändrats. Lite läskigt. Men de var iaf söta.

Frölunda Indians hänger just nu i ingenmansland. Det är bättre än kvalserien men slutspelsplats vore inte fel. Kom igen, håller tummarna!

Har inte fått min DVD att funka än. Det är lite skit. Om det är nån som är expert är det bara att höra av sig! All hjälp mottages.

Sen har jag hittat ett armband i baksätet på våran gröna Volvo. En silverlänk som ingen vill känna sig vid. Den som saknar den och råkar läsa detta kan höra av sig.

På onsdag beger jag mig nog till T-holm med Berra och tittar om jag fastnar för nån utbildning. Ska läsa lite i dag i alla kataloger som jag fick förra året. Blä vad tråkigt.

Pratade med min underbara vän Emelie för en stund sedan! Helt underbart. Fattade inte alls vem det var först men jag har inte glömmt bort dig! Kommer bli en underbar vecka när jag kommer ner till er mina änglar!
 

Dagens låt: Cyndi Lauper - Girls Just Wanna Have Fun


 I come home in the morning light,
My mother says "When you gonna live your life right?"
Oh,mother,dear,
We're not the fortunate ones,
And girls,
They wanna have fu-un.
Oh,girls,
Just wanna have fun. 

Ta hand om er. //ANNA

Kommentarer
Postat av: madde

jag känner mig väldigt vid det där silvriga armbandet. är det lite tjockare läng, ganska enkel med ett spänne? puss

2007-02-27 @ 15:28:11
Postat av: anna

japp, då är det nog ditt. när jag kommer ner kan jag ta med det om du vill. som en liten gåva från ovan. =) puss

Postat av: DeidlfP.

FAN vad gött med radio på dass hulahula! Nu är det ditt hus vi trashar på sommarnätterna!

2007-02-27 @ 19:07:17
Postat av: Emelie

tack det samma min goding! maste saga att jag blev lite chockad over klaningen dar du.. du halle rpa att forsndras, liksom jag, (klaningen)! haha pussar pa dig min lackerbit

2007-02-27 @ 20:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback