Kommersiell skit.

"Nej men se, till och med du blev ju snygg!"
Yeah, tack för den självförtroendes-boosten.

Idag är det alla hjärtans dag.
Hur tragiskt känns inte det?

Alla hjärtans dag är till för alla par att visa sin "lovie-dubie pusspuss"-spirit mer än vanligt.
Jag tror att det är en komplott mellan Gud, alla företag och alla par.
Alla affärer sprider ut tusentals och åter tusentals med rosor, nallebjörnar, "I love you-kuddar", gelehjärtan och små fjompiga rosa/röda alla hjärtans dag kort i alla dess former, vilket gör att alla små förälskade par ruinerar sig genom att köpa varenda liten grej till varandra. Vilket i sin tur leder till att vi normala, alltså vi som står utanför "the circle of love" blir lidande.
För ärligt talat, vem vill mötas av ett rött hav vart man än går?
Och hur får jag då in Gud i allt det här?
Jo, Gud är den som beordrar affärerna och paren att ta del av detta genom att sprida ut gömda reklamer lite här och där. Jag lovar, det stämmer.
Fast, mitt missnöje kan grunda sig i att jag brände kakan jag bakade idag.

Även om jag försöker stå emot fjanterier som alla hjärtans dag kan jag inte mer än erkänna att jag blev lite glad för Annas present idag.
En mini-skateboard och "Min första kokbok".
Så ska det se ut, inget fjoll, hederliga rejäla ting.

Idag har jag förutom en vända till Kicks hunnit med PP med Anna och födelsedagsmiddag med Julia och Jossan.
Den pessimistiska delen av min personlighet kommer nog aldrig försvinna.
Men hur jävla kul är det egentligen då?

Ikväll bär det av till Cain, ska bli mysigt att träffa alla igen.
Banan-kladdkaka, scones, té samt skvaller står på agendan.

Dagens låt är speciell. För den är önskad.


Dagens låt: Rise Against- Swing life away


Am I loud and clear or am I breaking up?
Am I still your charm or am I just bad luck?
Are we getting closer or we just getting more lost?


I've got some friends some that I hardly know
But we've had some times I wouldn't trade for the world
//Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym låt! =D

2007-02-14 @ 20:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback