Jaha

Om jag ska säga emot Elin lite. För en gång skull. Det händer inte ofta. Om hon hade haft en pojkvänn, hade hon tyckt att dagen var helt underbar. Om man nu får spendera tid med den men verkligen tycker om vill säga. Hmm, hur böev det ute i buchen egentligen? Blev det någe tältande? =P Haha! Visst, i många fall är det överdrivet men att få en liten nallebjörn och ett kort var helt precis lagom! =) Sen att jag för första gången åt glass IHOP med vaniljsås för första gången var ju en helt annan sak. Elin, nästa år kommer sagan att se helt annoulunda ut. Det vet både du och jag. För då har du en pojkvänn. Jag vet vem! Hehe!

Ja, om jag nu ska nämna något annat än alla hjärtans dag kan jag tala om att jag är sjuk. Halsont, huvudvärk och snuva. Men vissa saker väger upp det! =) Sen jobbar jag och står i hela denna veckan. Bara jag inte blir mer sjuk. För jag vill få ihop mina timmar. Nästa vecka blir det nog slapp. I helgen är det ganska öppet. Men inte allt för villt bara. Kanske ska till och med träna långdistans på söndag. Ja, ska kanske börja träna nu närjag har lite extra energi att göra åt. Att få vara ute och åka pulka på arbetstid. Det är ju helt underbart.

Nåt som inte är allt för underbart är att Madde åker iväg på måndag. Fan, ännu en helt underbar vänn. Jag har glömmt av ditt kodord madde. Minns inte om det var Willy eller Billy. Men skit samma. Kommer att sakna dig grymt mycket ändå. Att inte få gratulera dig på din 20 års dag känns skit. Att inte få träffa dig så mycket denna vecka känns skit. Att du får träffa Emelie om en vecka känns skit. Jag vill träffa Emelie om en vecka! Jag får väll vänta tills April. Fast det kommer vara helt underbart när jag väl är nere hos mina underbara vänner! Att ni sen kommer att ha en blogg ihop så ni kan berätta alla trevliga, mysiga, vilda och underbara händelser gör inte saken sämre. Kanoners! =)

Just det ja. Vi bowlade och åt Pizza i förrgår. Berra, Korridårshånglarn, Elin, Willy/Billy och jag. Det gick inte så bra för mig. Madde var grym. De på banan bredvid var väldigt mycket bättre än oss. Det kan jag unna de två männen! =) Pizzeria Campino slår inte Palace. Nope. Inte en chans. Belysningen var väldigt negativ. Känndes som att man satt i en skolmatsal. Usch och fy. Inga romantiska middagar där inte.

Ja, nu ska jag nog klistra in alla kort från studenten i mitt fotoalbum. Det ska bli kul att se tillbaka på lite fina stunder under sommaren. När alla VI var sammlade!

Ha det bra! //ANNA


Kommentarer
Postat av: made

lille anna, käre vän. Snart är det det sommar igen och då ska vi alla samlas igen. Tiden kommer gå fort och ni ska komma ner och hälsa på. kram kram

2007-02-15 @ 17:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback