Jaha

Till en början vill jag bara berätta för mina och Elins bloggläsare att vi tycker om LARS WINNERBÄCK. Det är därför vi citerar ur låtar som just han råkar ha skrivit!

Hur ska jag kunna veta när ni spelar innebandy? Lite svårt måste jag säga och typ chansa. Säg gärna till nästa gång när ni vill få stryka av mig! =)

Så, nu till min och Elins promenix i förrgår kväll. Vi hade en väldigt givande diskussion om vardagsmotion. Detta ledde till att Elin hoppade upp på min rygg och jag gjorde fyra knäböj. Det var jobbigt men jag och Elin skrattade mest åt hur trött jag blev. Men den bjuder jag på. Vi talade om en hel del andra saker men det låter jag vara oskrivet.

I går började jag jobbet halv fyra. Lyssnade på slutet av Skidskyttet för Anna-Karin. Synd där med de två sista bommarna. Men det var bra ändå. Snö har det ju kommit en hel del så jag blev lite försenad till jobbet. Dock var det lite planerat! =)
Sov där för första gången. Sov förvånasvärt bra. Var lite rädd att det skulle vara för ljust med två gatlyktor som lyste igenom persiennerna men det gick finemang. Vaknade dock av snöplogen runt fyrasnåret. LIte irriterande. Skulle iofs velat ställa klockan på nåt annat än halv sju. Men sånt är livet. Rejsade ner till ICA med minibussen. Jisses vad jag sladdade. Nästan in i en stolpe. Och för er som tänker nu att hon kan verkligen inte köra bil. Visst jag har råkat ut för en hel del nu på sistonde men sånt är livet. Tar inte allt för hårt på det. Lever ju och det är inte fy skam.

LEV LIVET SOM SATAN INNAN SATAN LEVER LIVET MED DIG!

Jobbar på söndag nästa gång. Sen måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag. Tror inte att jag får göra det med de nya lagen men skit samma. Pengar pengar pengar!

Nu ska jag ta en välförtjänt dusch. Efter det lägga mig och titta på några vänneravsnitt, äta lite och sen vandra ut i den vackra snön.

//ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback