Jag har en splittrad personlighet,

Fick jag höra idag.
Efter att jag var dag ondgör mig över både ditten och datten, gärna högljutt i sällskap med mina vänner, men även högljutt utan mina vänner, fick jag idag höra av Grönis att jag har en väldigt splittrad och osammanhängande personlighet.
Men jag tar det mesta som en komplimang, även detta.
Men vi, jag, Grönis, E.H var rätt skillade på spanska visade det sig.
Grattis bordet.

Ikväll skall jag plåga mig.
Hur är det möjligt att inte öppna läxböckerna under ett helt lov?
Jag får skylla mig själv.

Igår, idag och imorgon längtar jag till sommaren.
Jag vill att det ska bli varmt.
Jag vill ha picknick i backen.
Jag vill bada i havet.
Jag vill sjunga med HottisGottis på festivaler.
Jag vill leka L.A.P.D. med Anna i min backe.
Jag vill vakna och dra på mig ett linne och shorts utan att frysa ihjäl.
Jag vill äta hallon och oroa mig över alla insekter jag sväljer.
Jag vill akta mig för den stora gäddan som aldrig biter mig.
Jag vill vänta vid ankomstterminalen på Landvetter.
Jag vill gå barfota i gräset.
Jag vill göra allt det där vi har planerat, sommaren 2007 ska bli bättre än 2006.

Ikväll är jag även ego.


Dagens låt: Amos Lee- Bottom of the Barrel


I keep on laughing to keep from crying
I keep on dreaming to keep from dying
I keep on trying
Aint gonna stop

You know the grass is always s greener in someone elses yard
And the world is so much meaner when your heart is hard

//Elin

Kommentarer
Postat av: Grönis

Splittrad på ett positivt sätt, var det ja. Och yesbox, vi äger på spanska!

2007-02-19 @ 21:15:45
Postat av: Anonym

Man ska vara ego´, var det! Själv kom jag fram igår. Det är vartm och solen skiner. vår!Vi hörs snart. kram madde

2007-02-20 @ 09:29:38
Postat av: E.H?

Hallåååå! E.H? Grönis heter ju åtminstonde Grönis, kan inte jag få heta något bättre?

2007-02-20 @ 16:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback