Iskallt

Ja, nu har ännu en helg snart tagit slut. Fredagen var det födelsedagskalas hos Berra för hon fyllde 20 år. Innan på kvällen var det spinning. Skulle blivit några fler än mig och Elin i Påbo men det var många olika saker som hände så många fick förhinder. Men vi som var där hade trevligt iaf. Dock var alla lite småsega. Ska åka till Påbo lite oftade nu och lira Elgitarr tror jag! =) Haha!

Lördagen gick i träningens tecken. Åtta vaknade jag och åt frukost sen tränade jag i 45 minuter typ. Iskallt men utsikten var helt underbar! Och solen sken. =) Sen åt vi lite mat, spelade spel och sen åkte vi till T-holm och tränade styrka i en timma. Hem och dusch för att sen titta på Melodifestivalen hos Patrik. Icke att förglömma den goda middagen jag fick. Den var god Patrik! =) Rätt låtar gick vidare. The Ark var grymma och lilla flickan med gitarren var duktig. Somnade gott sen. Fast när jag vaknade en timma innan jag skulle av en klockradio var det lite svårt att somna om. Men jag lyckades iaf. Svårt att slita mig sen men jag hann till jobbet med en halv minuts marginal. BRA ANNA!

På jobbet var vi ute. Dock lite för kallt men sånt är livet. Typ 15 minusgrader. Efter över tre timmars utevistelse stannar jag nu innomhus resten av dagen. Ska koka chokladmjölk och mysa i kväll bara. Trött efter för lite sömn.

Lejonkungen - Hulahula
Vad vill du att jag ska göra då? Klä mig som en tjej och dansa Hulahula?
Är du sugen på en saftig stek så titta hit, ät min kompis Pumba för han är en kraftig bit.
Är en härlig rätt, prima fläskkotlett, och jag lovar du blir riktigt mätt.
Bara skinka juppjupp, prima skinka juppjupp. Fin men finfin.
Du kan också kalla honom för ett svin.


/ANNA

Kommentarer
Postat av: Emelie

anna, den laten ar ju bara helt bast, hula hula alltsa! och jag tycker att ni far lyssna pa vilken musik som helst, framfor allt winnerback! haha ta hand om er. puss

2007-02-11 @ 23:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback