He's diggin my shades.

Oh poopers.
Jag har gått och blivit sjuk, på riktigt.
Hostar som en galning, och vid varje andetag låter jag som Darth Vader.
"Luke, jag menar Johanna, I am your father..."
Fo sho.
Känner en gnutta panik, på söndag är det barndop, och det kanske inte är det allra bästa att smitta ner den nyfödda med mina hostbaciller.
 I värsta fall får väl jag stå utanför kyrkan och glutta in genom fönstret.

Igår fick jag besök, av Securitas.
Jag trodde det var Anna som sa hej på väg till jobbet, så jag förde ett genuint oväsen när jag for mot dörren, som inte gick att öppna.
Rune, måtte trott att jag var en galning som stod och slängde kroppen mot dörren för att öppna den.
Men när jag väl fått upp den stod han där, Rune alltså. Och jag tyckte det var ett väldigt sammanträffande att han var från Securitas, när jag trodde det var Anna som plingade.
Det är ju ändå hon som brukar sköta gängets kontakt med Securitas.
Senast var ju hos Emelie mitt i skogen.
Det var ändå ett fruktansvärt sammanträffande.

Nu måste vi fatta ett beslut.
Hultsfred eller Emmaboda?
Det är frågan.


Dagens låt: Zolof the Rock & Roll Destroyer- Scream and Run

Suit up, let's go cause soon we're gonna rock out on the stereo.
So scream and run. do all those things that make people look at you that way.

I'll say hey so what's new and how are you.
What's new (with you)
How are you, whats been goin' on?


//Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på
GratisGenerationen och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

2007-02-13 @ 13:19:26
Postat av: Grönis

I am your son!

2007-02-14 @ 00:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback