"Helt plötsligt fick vardagsmotion en ny innebörd"

Dagen har faktikst varit bra. Mycket bättre om man jämför med min deppdag igår.
-Historian löste sig.
-Min hälsoundersökning var enkalare än beräknat
-Jag hittade NKblocket.
Där ser ni, allt löser sig om man bara håller huvudet kallt, ska jag säga...

Morgonen inleddes i Aulan, elevrådsmöte.
Ombytta roller, spännande och intressant.
Synd på vissa dock.

Snart kommer Anna.
Häromdagen utövade vi vardagsmotion i en av U-hamns brantaste backar, Anna gjorde knäböj med mig på ryggen, 4 klarade hon.
Dessutom beslöt vi oss för att vi ska börja göra utfallssteg vart vi än går. Snart ser ni mig springandes till skolan samtidigt som jag gör utfallssteg så är det inte för att jag är konstig från början utan för att jag laddar.
För Beach 2007.

Till den som inte gillar Winnerbäck: STFU, vi lyssnar på vilken musik vi vill. Bara för att du är minisadist och inte har någon musiksmak alls behöver inte det gå ut över oss. Så det så.

Dagens låt: Zolof the Rock & Roll Destroyer- Don't mope

So how about we hang out a little more than we should.
And i wouldn't worry much about much.
When the drama goes down then just basics are ok.
I'd rather see a smile on display. it's so great... it's so great...

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback