Helgen

Nu är jag lite arg. När man har varit inne på bloggen för länge och ska trycka på att skicka loggas man ut och ingenting sparas. Det gör mig lite irriterad för jag hade skrivit ett bra inlägg. Tar allt i kortform nu för jag pallar inte skiva allt igen. Ledsen.

 Lördag:

Middag med hela familjen Hulander.

Frölunda – Brynäs i Skandinavium var najs. Trots 1-1.

Kvällen var trevlig, jag är lite darrig på handen ibland.

Natten tillbringade jag på Stenbocksgatan, likaså söndagen. Med Patrik alltså. =)

Söndag:

Frukost på sängen och trerätters är inget jag är van vid. Men kanske inte nåt jag ska vänja mig vid heller! =)

Seg kväll framför TV’n.

Måndag:

Sömn till halv tolv =)

Tvättade lite.

Fixade ny mail till Mor.

Gick till Patrik och fick skjuts till träningen. Jag överlevde! =)

Svettats på träningen.

Skiva lista till Ullared

Tisdag:

Resa till Ullared med vännerna.

Mycket onyttiga inköp
Onsdag:

Jobba eftermiddag, sova natten och sluta 12. Lite läskigt.

Resten av veckan orkar jag inte skiva om nu.

 
Vet du om att du är den vackraste i världen.
Och vet du om att du har ett leende som förenligt med dina ögon,
Där passionen lyser stark.

En utstrålning som för mig på osäker mark.

 

//ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback