Gladast någonsin.

Har precis lagt på luren med andra sidan Atlanten.
Jag och Lauren har bokat in preliminärt datum för hennes hitkomst, det blir inget Hultsfred för mig, nu är det bestämt, för hon kommer hit den 10 juni och stannar till den 24 juni.
Amazing.

Hon blev lite fundersam när jag sa att hon skulle vara med på orienteringen, eller nej, mest fundersam blev hon när hon fick reda på att hon skulle behöva duscha inför alla...
Jänkare alltså, dem är ett speciellt släkte.

Stannar över midsommar gör hon med, så nu blir det till att bjuda in en massa, lätt att det blir en midsommarstång deluxe á la Anna,Elin och Lauren.

Oh vad glad jag är.
Lätt gladast i Sverige.

Dagens låt, byts nu. Till något gladare.
Jag vill bara skratta.
Och dansa.
Och sjunga i bilen.


Nya dagens låt: Håkan Hellström- Ramlar


Det finns en gata där alla kan mitt namn
Jag ramlar dåliga gatan fram
Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt
Och jag föll för nån på en fest nånstans
Och det skulle ju va dans, dans, dans!


Och det är lång väg ner
Och jag skulle aldrig ramla mer
Och jag ramlar glada Gatan fram, sen ramlar jag tillbaks igen
Nu har jag ramlat gatan klart, men jag är ändå inte riktigt lika glad - själv

//Elin

Kommentarer
Postat av: asdf

1199:-

2007-02-27 @ 10:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback