AHHHHHHH

Nu har jag precis pratat i telefon med min underbara vän Emelie som just nu befinner sig i Bromma. I morgon flyger hon til Chicago. Ganska så coolt. Men nästa gång tror jag att hon blir mer nöjd när hon åker till USA. Undrar varför! Haha! En halvtimma gick väldans fort. Kul att verkligen prata med henne. Det var ganska så stor skillnad från i lördags. Men det var nog mitt fel lite om hon inte hörde vad jag sa! Det var iaf jättekul att höra från henne. Hon har bröjat bli grym på att laga mat. Elin kanske ska ta en kurs hos henne nu när hon måste lära sig laga mat. =)

Annars har jag börjat bläddra i de där väldigt depimerande katalogerna. Jag pratar självklart om vidare studier. Jag har dock blivit lite inne på nåt med masager. Iaf nåt som har med friskvård att göra. Berra har redan anmält sig som försökskanin när jag börjat lära mig lite! Haha! Jobba på ett spa verkar ganska kul. Jobba i den atmosfären är inte fy skam. Men vi får se. Hälsopedagog lockar lite fortfarande. Skulle inte vilja sitta på ett kontor från åtta till fyra varje dag iaf. Varje dag ser ut som den andra. Usch. Då vill jag hellre ha lite förändring. Men vi får se vad framtiden utvisar. Nu ska jag iaf fortsätta läsa lite.

Lars Winnerbäck - För dig
Du är resan som jag velat ska ta fart
Du är gåtan som jag aldrig löser klart
Du är början på nåt nytt och nånting underbart för mig,
för mig, för mig
När hösten kommer och tiden gått för fort
När allt känns på rutin och redan gjort
Ska jag samla mina krafter och göra nånting stort
för dig,
för dig, för dig


//ANNA

Kommentarer
Postat av: Lite mycket Lars...

Lite mycket Lars...

2007-02-07 @ 18:56:49
Postat av: roadkillen ,jaaaa tydligen

kom in i matchen och börja spela innebandy ffs.

2007-02-07 @ 19:00:13
Postat av: gp

självklart ställer jag upp :P

2007-02-08 @ 15:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback