The green plant died because I didn't feed it.

Jag har precis vaknat, jag lyckas som alltid när jag är stressad somna under stunder då jag egentligen borde ägna mig åt religion, samhäll, spanska, idrott, projektarbete eller genom att skriva protokoll. Idag blev powernapen lite längre och jag har slösat bort 1 h och 30 minuter på att sova. Jag nådde säkert inte ens REMsömn.

Idag har jag beskådat en viss Johanna göra något uppmärksammat. Vi hade idrott. Okej so far. Johanna kommer fem minuter sent, okej so far. Vad Johanna gör näst är dock inte okej. Hon sätter sig på en motionscykel och cyklar i 50 minuter, varefter hon ställer sig på en stegmaskin och går i 20 minuter. Jag vet inte vad som har hänt, jag trodde att Johanna skulle lycka krångla sig ur idrottsarbetet så att hon kunde fortsätta leva upp till sin identitet som icke-tränad. Det känns som min världsbild har fallit i tusen små bitar.

På tal om träning har jag idag cyklat i 40 minuter, sprungit i 35 och sedan haft en timmas spinning.
Någon frågar mig vad jag tränar för. Förstår ni inte?
Beach 2008 såklart.

Dagens låt: Big mountain- I love your way

Moon appears to shine and light the sky
With the help of some fireflies
I wonder how they have the power shine shine shine
I can see them under the pines
But don't hesitate 'cause your love won't wait hey
Ooh baby I love your way every day
Wanna tell you I love your way every day
Wanna be with you night and day uh yeah


//Elin

Kommentarer
Postat av: ena

Jag har själv aldrig hört något så skrämmande än det jag hörde idag om Johanna. Jag kommer aldrig kunna se på henne på samma sätt. Denna lilla bedrift som hon gjorde idag innebär alltså att hon numera är snäppet bättre än vissa på att träna. OJ, jag måste skärpa mig.

Postat av: Grönis

Haha, om ni är förvånade, vad tror ni då att jag är? Dessutom ska jag simma imorgon. DET innebär ett övertag över Ena - men jag är inte stolt för det är inte min grej.

2007-12-06 @ 16:10:53
URL: http://-accordingtome.blogspot.com
Postat av: therese

Johanna har sprungit ifrån mig, jag trodde vi höll ihop på träningsfronten, men ack, nu vet jag att alla samhällare sviker.

2007-12-06 @ 21:44:05
URL: http://theresecarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback